ابرکوه- خبرنگار یزد فردا: فرماندار ابرکوه از روند برگزاری کنکور دانشگاه آزاد بازدید نمود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه در این بازدید از روند برگزاری آزمون در این دانشگاه گزارشی ارائه نمود.

دکتر علوی راد همچنین اظهار داشت:پذیرای نقطه نظرات فرماندار و مسئولان شهرستان در زمینه های مختلف می باشیم و نقطه نظرات ارائه شده توسط آنان رانقطه مثبتی در ارتقاء این واحد دانشگاهی می دانیم.

وی افزودقطعا تعامل هر چه بیشتر مسئولان دانشگاه می تواند نقش ارزنده ای در پیشرفت این واحد دانشگاهی در سطح استان و کشور داشته باشد. وی خاطر نشان ساخت در اینده نتائج تعامل هر چه بیشتر اعضاء هیئت رئیسه این دانشگاه با مسئولان شهرستان را شاهد خواهید بود.

علوی راد در مورد بحث مسائل ارزشی و دغدغه های مسئولان کشور وشهرستان این مسائل را از جمله مباحث مورد نظر دانشگاه ذکر واز تلاش جهت رفع این مشکلات با استفاده از نظرات مسئولان و صاحب نظران خبرداد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ابرکوه همچنین از اعلام امادگی این دانشگاه در جهت حل مشکلات دیگر واحدهای اموزش عالی شهرستان، بخصوص در جهت تأمین خوابگاه آنان با توجه به امکانات دانشگاه آزاد ابرکوه نیز خبر داد.

به گفته وی این اعلام امادگی به همراه همکاری مسئولان و بخصوص فرماندار شهرستان می تواند بسیاری از دغدغه های ارزشی از جمله مسئله عفاف و حجاب را کاهش دهد.علوی راد همچنین از تلاش مجدانه مسئولان این واحد اموزشی جهت راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد نیز خبر داد.

به گفته این مسئول، رشته هائی در اولویت قرار می گیرند که با توجه به تلاش دولت محترم، کاربردی بوده وبتواند گامی مثبت در جهت توسعه شهرستان باشد. فرماندار ابرکوه نیز در این دیدارخاطر نشان ساخت که باتوجه به اینکه یکی از مهمترین شاجصه های توسعه شهرستان، وجود موسسات و مراکز اموزش عالی می باشد و دانشگاه آزاد نیز می تواند نقش ارزنده ای را در این راستا ایفا نمایدو سیاست دولت نیز حمایت از واحدهای اموزش عالی میباشد تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار خواهیم بست.

وی خاطر نشان ساخت نسبت به سالیان نه چندان دور،روضعیت بسیار خوبی را در مورد گسترش واحدهای آموزش عالی در شهرستان شاهد هستیم که امیدواریم با همکاری وتعامل هرچه بیشتر و فارغ از مسائل سلیقه ای بتوانیم در آینده شاهد توسعه کمی و کیفی بیشتری در مراکز آموزش عالی باشیم.

محمد مهدی عادل ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه ازاد ابرکوه که درجهت توسعه اموزش عالی تلاش می نمایند از اعلام آمادگی خود در راستای گسترش مراکزاموزش عالی نیز خبر داد.
-شایان ذکر است که آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 140 نفرو در ظرف دو روز در محل دانشگاه ازاد اسلامی واحد ابرکوه بر گزار می باشد . در حال حاضر نزدیک به 1600 نفر در بالغ بر 20 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و نا پیوسته دراین واحد دانشگاهی به تحصیل اشتغال دارند

                                                         یزدفردا                                                             

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا